prostřednictvím kterého by mohl po internetu komunikovat nebo takovou úroveň znalosti jazyka, aby byl schopen používat zahraniční web. Aby byl kurz přístupný co nejvíce zájemcům, snažily jsme se materiály a aktivity koncipovat tak, aby je mohl bez problémů používat opravdu každý. Pokud jsme do kurzu zařadily nějaký prvek, který byl technicky více náročný, nechaly jsme jeho použití pouze jako dobrovolnou aktivitu. I tak jsme ale za dobu trvání obou kurzů zaznamenaly řadu především technických problémů. Jazyková omezení Vzhledem k tomu, že Roztyly nezbytná vstupní znalost angličtiny byla nastavena na úroveň falešný začátečník, nemohly jsme v kurzu využít takové nástroje, u kterých je potřebná pokročilejší znalost angličtiny, např. Second Life nebo sociální sítě v angličtině. Pokud by byly tyto nástroje do jazykových škol Roztylech výuky zařazeny, pak pouze jako doplňkové výukové prostředky, které by byly pro studenty volitelné nebo v rámci pokračování kurzu pro studenty s pokročilejší znalostí angličtiny. Technická omezení Omezení v použití nástrojů pro tvorbu výukových materiálů a aktivit byla dána i technickou pokročilostí uživatelů. Vzhledem k velmi různorodému složení účastníků kurzu by bylo také využití určitých Spořilov nástrojů možné pouze jako volitelné doplnění výukových aktivit, nikoliv však jako povinná součást kurzu. Jedná se například o úkoly, jazyková škola Roztyly k jejichž vypracování je nutné si nainstalovat nebo pracovat v nějakém programu např. Skype nebo Second Life, příp. pořízení
audiomateriálů. Nástroje pro tvorbu e learningových kurzů E learningové kurzy se vytváří a spravují prostřednictvím speciálních