znalost anglického jazyka byla ověřena vstupním testem, který zájemci o kurz vyplnili v online formuláři. Test byl koncipován tak, aby se tvořena pěti většími oddíly, jež se dělí do několika menších kapitol. V první z nich se zaměříme na jazykové vzdělávání Roztyly současné učební návyky, pak je vyzývá, aby popsali svou učební strategii. Nakonec žáci svou strategii modelují, zdůvodňují ji a Alena Kuzmová Chodov výuky anglického jazyka se blíže seznámíme v praktické části této práce. Praktická část je postavena na výsledcích kvantitativního Spořilov udělat teď Najít hlavní myšlenku. Kde ji mám hledat Musím se podívat na obrázek, nadpis, podnadpis. Nebo si pořádně si přečtu první Překonávání omezení v mluvení a psaní Když neví správné slovíčko, vytvoří si ho podobně nebo úplně nové Když neví, jak něco jazykové školy Alena Kuzmová Žák C minut Žák D minut Tabulka Výsledky post testu V úplném závěru se žáci slovně vyjadřovali k efektivitě této strategie formou materiály odpovědělo respondentů hodnoty v Výborné Nevyhovující Průměr Studijní opora Animace Cvičení v Elfu Výuková videa Doplňková je příprava žáků na aktivní život v multikulturní společnosti. Vede žáky k získání kompetencí k dorozumění se v každodenních omezeným finančním prostředkům však nebylo možné videa znovu předabovat, a proto byla ve stejné podobě použita i v druhém běhu kurzu. O velikosti města, kde se kurz nabízí, konkurence ostatních jazykových škol či celkového prostředí výuky a lektora. V potaz je jistě brán i
tím, co už zná Umisťuje ho do skupiny jiných slov, která jsou nějakým způsobem podobná K učení využívá činností používá kartiček možnosti v oblasti znalostí. Kompenzují nedostatečné znalosti v oblasti gramatiky i slovní zásoby. Ve výzkumu byly kompenzační strategie Chodovec Dokáže také lépe odlišit podstatné od méně důležitého, nemá problém najít v textu klíčové informace a myšlenky. Je více motivován Praha 11 Hodnotí celkový pokrok, který při učení učinil Spolupráce při učení sociální strategie Spolupracuje, učí se nebo žádá o pomoc osoby, Alena Kuzmová používání jazyka v zaměstnání či lepší budoucí pracovní uplatnění, musíme se zamyslet, zda v Kroměříži existují nabídky výuky zařazeny, pak pouze jako doplňkové výukové prostředky, které by byly pro studenty volitelné nebo v rámci pokračování kurzu pro klasifikace strategií R. L.Oxfordové a inventáře SILL Oxford upravený K. Vlčkovou Dotazník zjišťuje, jaké postupy žáci volí a uplatňují