na základě finančních možností podniku procenta z obratu srovnání s konkurencí výsledků marketingového výzkumu. str. Při plánování propagace bychom měli mít na zřeteli zejména tyto body na koho se obracíme čeho chceme docílit proč by měl zákazník nakupovat zrovna u nás jaké důkazy o výhodnosti koupě je možno uvést jak zákazník pozná vztah výrobku k dodavatelské firmě. str. Finanční plán Finanční plánování můžeme obecně definovat jako činnost, která zabezpečuje spojení mezi současnou situací a takovou, kterou bychom chtěli mít v budoucnosti. Jedná se o rozhodování o způsobu financování, o investování kapitálu a o peněžním hospodaření. Úkolem finančního plánu jazykovými školami Kolbenovu je kvantifikovat finanční cíle firmy vymezit zásady pro způsob financování firmy navrhnout vývoj financí firmy v návaznosti na plán Kolbenova prodeje. str. Při zahájení podnikání je třeba zajistit peněžní prostředky na pořízení dlouhodobého i oběžného majetku. Je také potřeba zabezpečit peníze na zajištění běžného financování. str. Zdroje financování podniku Pro financování podniku je nezbytné zajistit finanční zdroje. Ty je možné členit podle následujících hledisek místo, odkud zdroje pocházejí vlastnictví doba, do které musí Klíčov podnik zdroje uhradit. Ad Pokud podnik získává zdroje z vlastní činnosti, jedná se o interní vnitřní zdroje. V případě, že zdroje mají Kolbenovy školou jazykovou původ ve vnějším prostředí podniku, jedná se o externí vnější zdroje. Ad Podle vlastnictví se zdroje člení na vlastní a cizí. Ad Podle
doby, na kterou podnik zdroje získává, popřípadě do které je musí splatit, se zdroje člení na dlouhodobé, se splatností delší než jeden rok, a krátkodobé, se splatností do jednoho roku. Interní zdroje financování je možné použít pouze u již existující firmy. U nově