prvků ve vztahu k vlastnímu tělu i jako nezávislý model při tvorbě vizuálně obrazných vyjádření se vědomě zaměřuje na projevení Střížkova jazykových škol vlastních životních zkušeností i na tvorbu vyjádření, která mají komunikační účinky pro jeho nejbližší sociální vztahy Programy se řídily z hlediska obsahových cílů očekávanými výstupy výtvarné výchovy pro gymnaziální vzdělávání. Programy jsou zaměřeny zejména na tyto výstupy rozpoznává specifičnosti různých vizuálně obrazných znakových systémů a zároveň vědomě uplatňuje jejich prostředky k Ládví vytváření obsahu při vlastní tvorbě a interpretaci v konkrétních příkladech vizuálně obrazných vyjádření vlastní i umělecké tvorby Praha 18 identifikuje pro ně charakteristické prostředky objasní roli autora, příjemce a interpreta při utváření obsahu a komunikačního účinku vizuálně obrazného vyjádření Metodický portál Inspirace a zkušenosti učitelů. Metodický portál RVP online. cit. Dostupné z http dum.rvp.czindex.html na příkladech vizuálně obrazných vyjádření uvede, rozliší a porovná osobní a společenské zdroje tvorby, identifikuje je při vlastní tvorbě na příkladech uvede vliv společenských kontextů a jejich proměn na interpretaci obsahu vizuálně jazykovou školu Střížkovem obrazného vyjádření a jeho účinku v procesu komunikace charakterizuje obsahové souvislosti vlastních vizuálně obrazných vyjádření a konkrétních uměleckých děl a porovnává výběr a způsob užití prostředků na konkrétních příkladech vysvětlí, jak umělecká
vizuálně obrazná vyjádření působí v rovině smyslové, subjektivní i sociální a jaký vliv má toto působení na utváření postojů a hodnot samostatně experimentuje s různými vizuálně obraznými prostředky, při vlastní tvorbě uplatňuje také umělecké vyjadřovací prostředky současného výtvarného umění Jazykové cíle se řídily Rámcovým vzdělávacím programem pro jazykové vzdělávání. Programy byly určeny pro žáky se základní znalostí anglického jazyka, tedy na úrovni A viz kapitola Očekávané výstupy jazykové části těchto jazyková škola Střížkov programů byly tyto klade jednoduché otázky a na jednoduché položené otázky odpovídá, pokud mluvčí mluví pomalu a některé výrazy opakuje Vysočanská pochopí jednoduché dotazy a pokyny pronesené pomalu a jasně a reaguje na ně požádá o zopakování nebo o objasnění výrazů či vět, jazyková škola Střížkov kterým nerozumí vyslovuje foneticky správně s tolerancí menších nepřesností rozumí jednoduchým krátkým pokynům z každodenního života předneseným pomalu a zřetelně sleduje a pochopí smysl zřetelně a pečlivě vyslovované promluvy Metodický portál Inspirace a zkušenosti učitelů. Metodický portál RVP online. cit. Dostupné z http dum.rvp.czindex.html U programů pak přibývají ještě tyto výstupy využívá soukromá mateřská škola Prahou 9 Střížkovem