Beijing OReilly, s. ISBN Moduly. Moodle online. Cit. Dostupný z WWW Tamtéž Z modulu činností lze pro výuku jazyků využít např. Chat umožňuje účastníkům kurzu vést synchronní diskuzi v reálném čase Databáze učitelé i studenti mohou vytvářet a využívat kolekci Pankrác záznamů na určité téma záznamy mohou obsahovat obrázky, datové soubory, hypertextové odkazy apod. Fórum slouží k diskuzi mezi účastníky Pražského povstání kurzu. Fóra mohou být uspořádána několika různými způsoby, učitel i studenti mohou jednotlivé příspěvky hodnotit. Přednáška slouží k vytvoření výukového materiálu. Jednotlivé stránky materiálu jsou mezi sebou provázány a je možné odkazovat i na jiné moduly v kurzu. Slovník slovník může vytvářet sám učitel, nebo se na jeho tvorbě mohou podílet i studenti. Zakládá se vždy jeden hlavní slovník např. pro slovní zásobu k celému kurzu. Vznikat mohou i doplňkové slovníky např. k určitým tématům probraným v rámci kurzu. Test umožňuje učiteli vytvářet a zadávat testy. Úlohy jsou uchovávány v utříděné databázi a lze je proto opakovaně používat. Většina cvičení je jazyková škola Pankrác automaticky vyhodnocována podle stupnice zadané učitelem. Test Hot Potatoes umožňuje učitelům používat a spravovat v Moodlu testy vytvořené v programu Hot Potatoes. Učitel vytváří testy na svém počítači a následně je vloží do kurzu v Moodlu. Úkol slouží pro zadání a sběr jazyková škola Pankrác úloh v digitálním formátu, které studenti ukládají na server. Typickými úkoly jsou eseje, projekty, referáty atd. Modul obsahuje také
nástroje pro hodnocení. Wiki pro kolektivní vytváření dokumentů více o wiki viz kapitola Workshop studenti nejprve vypracují zadaný úkol a Kavčí Hory poté své práce vzájemně hodnotí. Učitel hodnotí jak kvalitu samotných prací, tak způsob a kvalitu vzájemného hodnocení mezi studenty. NAVRÁTIL, Martin DVOŘÁK, Milan. Moodle.cz online. Cit. Dostupný z WWW Možnosti zpracování logů Systémy pro řízení výuky zpřístupňují velké množství informací, které umožňují analyzovat chování studentů v kurzu. V systému jsou ukládány data o aktivitách studentů v školou jazykovou Pankráci kurzu jako např. zobrazování materiálů, vypracovávání testů, komunikace s ostatními studenty apod. Učitel tak může snadno zjistit, kdo je v kurzu aktivní, co dělal a kdy. Lze si např. zobrazit jak všechny aktivity určitého studenta, tak činnosti všech studentů v určité školách jazykových Pankrácem aktivitě. Proces analýzy dat z e learningových kurzů zahrnuje čtyři kroky a Sběr dat sběr dat o chování účastníků kurzu, v Moodlu se tato data získávají prostřednictvím funkce Sestavy. b Předzpracování dat data jsou převedena do požadovaného formátu, ve kterém budou dále zpracovávána za pomoci specifických nástrojů nebo nástrojů pro správu databáze. c Použít data mining získávání informací ze