nikoli. vycestovali do Spojeného království a do Německa. Většina zde pobyla jeden týden. Dále, týdny získaly spolu se dvěma dny po Slovem trochu, přínos pobytu hodnotí studenti z Po jednom studentu se vyskytlo hodnocení velmi a moc ne. Záporná odpověď se nejfrekventovaněji objevila i v otázce kurzů nebo doučování. Jako důvody byly uvedeny doučování, konverzace s rodilým mluvčím i jazykový kurz. V této jazyková škola Suchdol třídě vyučují tři vyučující. Názory na všechny tři vyučující se liší a pohybují se po celé preferenční škále. Studenti považují za svou nejsilnější stránku porozumění čtenému. Opakem pak výrazně nejslabší dovednost porozumění slyšenému. Motivací u Budovec respondentů se stala povinná zkouška z CJ. Jako málo motivační zvolili tvrzení, že mají bezvadnou učitelku Oproti jiným třídám, studenti této třídy uvedli, že si hojně dělají poznámky ve výuce CJ. S tím souvisí i metakognitivní strategie zapisování si do sešitu nebo Výhledy poznámkového bloku. Shodně respondentů z této třídy potvrdilo, že když si nemůže na nějaké slovíčko vzpomenout, použije český výraz nebo se zeptá kamaráda. respondentů si vytvoří slovíčko nové, např. opisem, když si nemůže na pravý význam vzpomenout. Uvedeny jsou nejvyšší hodnoty, i když číslo ve srovnání s celkovým počtem členů třídy není vysoké, je to zapříčiněno možností šesti jazykové školy Suchdolu odpovědí. Jako i v předešlých třídách si studenti o svém učení nevedou deník. Příslušné grafy naleznete v Příloze č. Překvapivý
výsledek poskytla otázka, zda studentům učitel říká, jak se mají učit. Převážná většina zvolila odpověď spíše ano, ano a odpověď ne nezvolil nikdo. si myslí, že se umí učit, tak půl napůl a spíše ano. Výsledky, zda mají talent na jazyky, vychází nerozhodně. Shodně Podbaba ohodnotily odpovědi spíše ne a spíše ano a půl napůl. Doporučení Primárním doporučení je podporovat studenty, v rámci možností školy, suchdolský pražský plavali kojence