zatímco pouhých z nich uvádí jako důvod lepší budoucí pracovní uplatnění. Tyto důvody možná vychází i z faktu, že téměř nikdo z jazyková škola Budovec nich nepoužívá anglický jazyk k vykonávání svého současného zaměstnání. Jestliže se však zaměřím na jejich vysokoškolsky vzdělané Budovec kolegy, dojdu k poznatku, že kvůli usnadnění cestování do zahraničí jazykové kurzy navštěvuje pouhých studentů. Naopak z nich kvůli Podbaba lepšímu budoucímu pracovnímu uplatnění a z vysokoškoláků se učí anglický jazyk kvůli zvýšení vlastních znalostí a dovedností. Překvapením se může zdát, že přibližně třetina vysokoškolsky vzdělaných studentů se navštěvuje jazykové kurzy kvůli lepšímu finančnímu ohodnocení v zaměstnání. Je tedy otázkou, zda je znalost anglického jazyka u zaměstnanců oceněna, či ji zaměstnavatelé považují za naprostou samozřejmost. Podle těchto výsledků je zřejmé, že studenti na středně pokročilé úrovni jsou většinou vysokoškolsky vzdělání, zatímco mírně pokročilí studenti většinou dosáhli středoškolského vzdělání. Graf č. Graf č. Na tomto grafu jsou znázorněny důvody dospělých studentů k učení se anglického jazyka z hlediska jejich frekvence použití anglického jazyka v zaměstnání. Na vodorovné ose jsou znázorněny možnosti výběru respondentů zvýšení vlastních znalostí a dovedností zábava zájem o jazyková škola Budovec kulturu dané země lepší finanční ohodnocení v zaměstnání lepší budoucí pracovní uplatnění ulehčení cestování jiné. Na svislé ose
jsou zobrazeny počty respondentů v jednotlivých kategoriích. Z hlediska důvodů k rozhodnutí učit se anglický jazyk pro tuto práci může být zajímavá frekvence použití tohoto jazyka v zaměstnání. Na základě výše uvedených výsledků je možné vidět, že lidé, kteří jazykové škole Budovcem jazyk používají angličtinu v zaměstnání každý den nebo několikrát týdně, uvádí za nejčastější důvod lepší budoucí pracovní Výhledy uplatnění. Naopak ti, jež jazyk pro vykonávání svého povolání nepotřebují nebo jej používají pouze méně než jedenkrát měsíčně, půjčovnám dodávkách Praha 6 Budovec