zvolilo studentů a pouhé jako znalost výbornou. U druhého jazyka první příčku zastala nejslabší kategorie se respondenty. Kategorii dobrá znalost zvolilo lidí. Třetí jazyk je na tom poněkud lépe, respondentů se ohodnotilo dobře, slabě. U čtvrtého jazyku nejsilnější pozici získala slabá znalost s odpověďmi. Zbylé hodnoty jsou zanedbatelné, viz Graf č. v příloze č. V následující položce dotazníku měli studenti ohodnotit své konkrétní řečové dovednosti. Zajímavé bylo zjištění, že se studenti hodnotí pozitivně u všech dovedností u druhého jazyka, co se učí. U tří řečových dovedností mluvení, čtení, psaní dosahují vyšších hodnot než u jazyka prvního. Jako svou nejsilnější stránku hodnotí čtení, a to jak u prvního respondentů, tak i druhého jazyka respondentů. Konkrétní výsledky u dovednosti Lysolají jazykových škol čtení vypadají následovně graf. Graf Konkrétní dovednosti čtení Oproti tomu za stránku slabou, považují komplexně dovednost poslechu. Jako slabí se v druhém jazyce ohodnotilo respondentů a v jazyce prvním. Grafy č. a v Příloze č. ukazuje rozvrstvení dovednosti mluvení a Budovec psaní a poslech. Nenahraditelnou zkušeností při studiu nebo osvojování CJ obecně je z pochopitelných důvodů pobyt v zahraničí. Další oblast dotazníku se týkala právě této záležitosti. Studenti měli vypsat zemi delšího pobytu v zahraničí, délku a do jaké míry tato Podbaba zkušenost přispěla ke zlepšení daného jazyka. Bylo na individuálním zvážení každého respondenta, co považuje za definici delšího školou jazykovou Lysolaje
pobytu. Výjimkou nebylo považování jednoho nebo dvou dnů za delší pobyt. Respondentů, kteří uvedli absolvovaný delší pobyt v zahraničí, bylo Oproti tomu ne. Cílovým státem se v stalo Spojené království Velké Británie a Severního Irska. Druhý stupeň představují Spojené jazyková škola Lysolaje státy Americké. O další příčky se dělí další země v průměru kolem Graf Země pobytu Co se týče délky pobytu, respondenti nejčastěji Výhledy uváděli, že v cizí zemi strávili dva týdny a týden. Hodnotu zaujímala odpověď tři týdny a deset dnů. Podrobnější informace o délce pobytu viz Graf č. v Příloze č. Jako velmi přínosný ke zlepšení znalostí svůj pobyt ohodnotilo dále jako trochu přínosné. Vyšší procento zaujala odpověď moc ne. Je na pováženou, zda tento výsledek pramení z kratší doby pobytu nebo malé výtěžnosti. Kompletní Graf jazyková škola Lysolaje č. je přiložen v Příloze č. Upřednostňovaný jazyk byla z převážné většiny angličtina. S dalekým odstupem, s němčina, španělština lysolajskou pražskou soukromé školky