pobyt velmi jazykově pomohl, i když doba pobytu nebyla výrazně delší ve srovnání s ostatními třídami. Co se týká výuky, pozornost by měla být zaměřena převážně na receptivní řečové dovednosti. Motivace k učení se CJ se nijak výrazně neliší od ostatních tříd. Studenti aplikují vhodnou strategii při zapisování si látky a práci s tímto textem vůbec. Nicméně i u této třídy se naskýtá prostor ke Petřín zlepšení. Vhodné by bylo zařadit představení strategií a taktik pro učení, jelikož i sami studenti tvrdí, že nevědí, jak se učit. Výsledky a doporučení pro třídu G Pro doplnění počtu dotazníku bylo vybráno také studentů z paralelní třídy na tomto gymnáziu. z nich jazykové škole Hradčanami zaznačili zahraniční pobyt, a to do Spojeného království na jeden měsíc. Přínos pobytu na zlepšení jazyka hodnotí slovem velmi. Dohromady studenti využili mimoškolní aktivity v podobě kurzu a individuální konverzace. Zmiňují stejnou paní učitelku jako třída paralelní, názor se neliší. Jako své nejslabší stránky hodnotí poslech a psaní. Nejvíce si věří v porozumění čtenému. Největší motivaci zvolili shodně jako třída předešlá. Vzorek zastoupený z třídy G taktéž nespolupracuje s rodilým mluvčím nebo s někým, kdo jazyk perfektně jazykových škol Hradčany ovládá. Nemá k dispozici ani vrstevníka, se kterým by konverzoval v cizím jazyce. Tyto výsledky se nijak od předešlých neliší. Veškeré Malostranská grafy i k tomuto malému vzorku respondentů jsou k dispozici v Příloze č. Studenti se shodují, že jim učitel neradí, jak mají k učení CJ
přistupovat studenti v počtu tří uvedli odpověď spíše ne, ne. Odpověď ano, stejně jako půl napůl získala jeden hlas. studenti z třídy G si myslí, že se umějí učit a zároveň stejný počet, že spíše ne, studenti zvolili jak odpověď ne, spíše ne a ano. Doporučení Oproti masáž Praha 1 Hradčany