prvním stupni, by měl zájem o teoretický jednodenní vícehodinový prezenční kurz. Ostatní možnosti nezvolil žádný z dotázaných školách jazykových Třebotov učitelů anglického jazyka na základních školách. Graf Preferovaný typ kurzu či školení v oblasti využití moderní didaktické techniky ve výuce Z odpovědí na tuto otázku tedy jasně vyplývá, že zájemci o kurz v oblasti využití moderních didaktických technologií ve výuce mají zájem hlavně o praktické prezenční kurzy, ať už jednodenní vícehodinové nebo vícedenní rozdělené do bloků. Menší zájem je pak Praha 16 o praktické e learningové kurzy. Téměř nulový zájem je o teoretický typ kurzů. Otázka č. Na co by měl být kurz zaměřen Respondentů, kteří mají zájem o vzdělávací kurz či školení v oblasti využití moderních didaktických technologií ve výuce, jsme se pak také zeptali jazyková škola Třebotov na zaměření tohoto kurzu. U otázky č. tak mohli učitelé anglického jazyka na základních školách vybírat ze čtyř možností. Odpovědi respondentů na tuto otázku znázorňuje graf praktický, jednodenní, vícehodinový, prezenční teoretický, jednodenní, vícehodinový, prezenční praktický, vícedenní, prezenční, do bloků teoretický vícedenní, prezenční, do bloků praktický, jednorázový, e learningový teoretický, jednorázový, e learningový praktický, e learningový, více částí teoretický e learningový, více částí Graf Zaměření Lahovičky kurzu či školení v oblasti využití moderní didaktické techniky ve výuce Nejvíce respondentů ze základních škol by uvítalo kurz
zaměřený na využití více moderních didaktických technologií přímo ve výuce cizího jazyka. Tuto možnost zvolilo učitelů anglického