základních hypotéz. Verifikace těchto hypotéz vychází z dotazníkového šetření této práce a každá hypotéza je podložena daty z jazyková škola Jíloviště příslušných otázek obsažených v dotazníku a jejich statistickým zpracováním, které slouží k potvrzení či vyvrácení jednotlivých hypotéz. Hypotéza H Inscenační metody a didaktické hry ve výuce anglického jazyka využívá větší počet učitelů na prvním než na druhém stupni základní školy. Tato hypotéza vychází z domněnky, že inscenační metody a didaktické hry jsou vhodnější pro výuku cizího jazyková škola Jíloviště jazyka na prvním než na druhém stupni základní školy. Podkladem pro verifikaci této hypotézy je otázka č. dotazníkového šetření, která zjišťuje, jaké vyučovací metody používají učitelé anglického jazyka na jednotlivých stupních základní školy. Graf Využití inscenačních metod a didaktických her ve výuce anglického jazyka na a stupni ZŠ Graf ukazuje, že inscenační metody ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy využívá respondentů, zatímco na druhém stupni je to pouze respondentů. Didaktické hry pak do výuky cizího jazyka na prvním stupni základní inscenační metody didaktické hry početrespondentů výukové metody stupeň stupeň školy zařazuje učitelů. Na druhém stupni je to o čtyři učitele méně, tedy Pokud sečteme počet respondentů, kteří v dotazníkovém šetření na prvním Praha 16 stupni základní školy označili inscenační metody i didaktické hry, dostáváme číslo Po sečtení učitelů anglického jazyka z druhého Lahovičky
stupně základní školy získáme číslo Obě tyto vyučovací metody tedy využívá o deset učitelů anglického jazyka na druhém stupni Praha 12 základní školy méně než na stupni prvním. Hypotéza tedy byla výzkumným šetřením ověřena. Rozdíl mezi využitím těchto metod na Barrandov prvním a druhém stupni je však pouze jedna desetina dotázaných, takže se můžeme domnívat, že obě tyto metody jsou vhodné jak pro výuku na prvním, tak i na druhém stupni ZŠ. Hypotéza H Hromadná forma výuky je využívána větším počtem učitelů anglického jazyka na druhém jazykovou školu Jílovišti než na prvním stupni základní školy. Podkladem pro tuto hypotézu je domněnka, že hromadná výuka je vhodnější pro výuku na druhém stupni základní školy. K verifikaci této hypotézy slouží otázka č. v dotazníkovém šetření, která je zaměřená na zjištění organizačních forem práce při výuce anglického jazyka na základních školách. Graf Využití hromadné výuky při výuce anglického jazyka na a stupni ZŠ Graf ilustruje využití hromadné výuky v hodinách anglického jazyka na prvním a druhém stupni základní školy. Z grafu je zřejmé, že je plavali dětech v Praze západ Jílovišti