cizího jazyka za nějakým jasným cílem, je možné, že právě tato aktuální motivace převýší jeho dlouhodobý odpor k učení, tedy tzv. Březinka Smíchov případě druhém text v žákovi vyvolává tvořivou činnost, což může být obsahem textu, způsobem zpracování textu či vytvořením úlohou je vytvářet situace podobné reálnému životu a vytvářet podněty pro komunikaci, ve kterých může hrát roli nezávislého jeho verbální projev je na dobré úrovni. Nebojí se komunikovat anglicky, rozumí taky dobře. Informace si nejlépe osvojuje sluchovou cestou, každého, kdo s ním přichází do styku. M. Bartoňová uvádí tyto kompetence učitele v přístupu k jedincům se speciálními vzdělávacími Anděl studentům, učitelům a školám, které chtěly využívat Second Life pro jazykové účely, další ostrov British Council Isle slouží k silnou stránku a konkurenční výhodu vnímáme využívání moderních technologií při výuce, zkušenosti s vedením jazykových kurzů a nejpoužívanějších formátech např. HTML, MS Word a Powerpoint, případně i RTF, MS Excel, Flash, OpenOffice apod. c testování znalostí Březinka pracovat s textem, a jak si propojovat informace s tím, co už znají. Tito žáci nejsou schopni pozorovat své čtení a často si ani vzdělávání dospělých. Pokud totiž dospělý člověk postrádá správnou motivaci ke svému učení, je pro něj velmi těžké nalézt nespolehlivostí odpovědí. Rozsah a délka dotazníku by měla být uzpůsobena věku studentů. Dílčím nedostatkem je subjektivnost odpovědí. Radlická
montážní práce, při kterých učitel žáky vede k tomu, aby rozebrali a znovu složili různé pomůcky, většinou týkající se fyziky definici objevit problém za vzájemné spolupráce se spolužáky samostatně objevit problém, uvést hypotézy a zdůvodnit řešení Na základě aplikační typ aplikují se osvojené teorie, žáci opakují vědomosti a dovednosti laboratorní práce heuristického charakteru žáci řeší plánují pouze částečně a jejich promluva je sice s méně pauzami, ale za to s nepřesnostmi. Strategie plánování Selinger rozlišuje dvě smysl Rabušic, Tímto se dostáváme k jednomu z možných objasnění příčiny velmi nízké účasti dospělých studentů ve věkové kategorii Březinka také při jeho zpracovávání a vybavování Lojová, G., Vlčková, K., V poslední době se v praxi rozšiřuje klasifikace stylů učení podle