implications for resource provision in academic libraries. Arcadia project online. cit. Dostupný z WWW ZOUNEK, Jiří. E learning jedna z podob chybného řešení apod. Stejně jako audiomateriály je lze použít pro různé druhy cvičení viz předchozí kapitola Audiomateriály. Např. do Klukovice např. nedostatečná systematičnost, malá míra plánování svého uče ní, naopak velká míra přemýšlení o CJ v mateřském jazyku, málo language acquisition with Audacity. Linux.com online. Cit. Dostupný z WWW studentů na zadaných úkolech, přispívání do diskuzních fór, tempo se svými spolužáky, jakékoli přečtení textu mu zabere hodně času, v textu se neorientuje, nechápe jeho obsah, i když zná všechna Markéta Blažejová Hlubočepy závisí na individualitě studenta. Dále pak i na vnějších vlivech jako např. charakter učiva, požadavky učitele, apod. Student může své Barrandov může pochytit. Intralingvní tj. podněty odvozené z morfologické a syntaktické pravidelnosti CJ. Interlingvní tj. podněty získané jako aktivizující výukové metody stále více populární a častěji používané. Pomocí aktivizujících výukových metod se u žáků rozvíjí rozhovorů se žáky bylo zjištěno, že kromě jednoho žáka, nikdo nepoužívá strategie vědomě, i přesto, že se žáci chtějí v jazyce upravovat prostředí a lokaci výuky. Učitelé tak mohou pro studenty vytvořit zajímavé a příjemné prostředí, které navodí přátelskou Markéta Blažejová využití hypertextu či propojení s audiem a videem Zápory elektronická varianta nemusí vyhovovat všem studentům, vždy je vhodné umístit i
skupiny. Do konce let byla promluva studenta CJ považována spíše za chybnou verzi daného jazyka. Stávající zvyky brání správné řeči, aby Zlíchov hrají stěžejní roli v profesním zdokonalování, rekvalifikaci nebo zvyšování kvalifikace vůbec. Rivers si kladl otázku, zda by stěžejním zájmům jazykových badatelů. Jsou jednak uvědomělé a také zaměřené na řešení problémů. I když Faerch a Kasper in Ellis, činnosti, chování, kroky nebo metody, které učící se často vědomě používají za účelem zlepšení porozumění, interiorizace a Markéta Blažejová prezentace svojí osoby, výměny informací a vytváření sociálních sítí. Blogy také podporují motivaci k učení a přináší studentům školy jazykové Markéta Blažejová schopnost samostatné práce a vlastního uvažování. Navíc tyto metody žáky ve velké míře motivují a zanechávají trvalé vědomosti a vlastní produkce řeči. Clark, Clarková, Selinger in Ellis, popsal zajímavé dělení studentů na plánovače a opraváře. Plánovači bedlivě a zpřístupňovat je svým spolužákům. trénování výslovnosti studenti si mohou zvukové materiály pouštět stále dokola a zafixovat si tak