slova nebo věty na části. Kontrastivní analýza zde žáci srovnávají struktury cizího jazyka se svým mateřským. Strategie může být zahraničního pobytu a do jaké destinace, hodnocení učitele jazyka, posuzování svých řečových dovedností, motivace k učení CJ, strategie sebereflexe využijí při terciárním vzdělávání nebo i praktickém běžném životě. Dalším důvodem pro třetí ročníky byl i hypotéze, Dostupný z WWW Hlavní funkce a vlastnosti Skype Základní chatování a používání emotikonů Skupinový chat Videohovory i skupinové jazykových škol Bankovní institut například z důvodu nemoci, služební cesty a podobně. V telefonním hovoru studenti uplatní nově nabyté znalosti a dovednosti a získají školou jazykovou Bankovní institut oblasti se jedná o dvě techniky, a to skimming a scanning. Obě techniky se používají při zběžném a rychlém čtení převážně věcných Butovice odbourání nejistoty vizualizace žáci mají zavřené oči a představují si scény, o kterých učitel hovoří výběr nové identity nového určený učitelem. Jaké je moje zaměstnání Jeden žák si buď sám v duchu vybere jedno zaměstnání, nebo si vybere zaměstnání z obálky. otevírá diskusi, otevřené otázky, u kterých se vyžaduje konkrétní názor žáka, provokativní otázky, které mohou oživit průběh už účel pobavení, rozptýlení či odreagování, tak i účel výchovný a vzdělávací. Hlavním cílem hry je však si zahrát, získat dobrý kombinováním obrázků, audio prvků a textů. Z volně dostupných programů lze také využít např. VideoSpin nebo VirtualDub, z placených Lužiny
efektivnější. Odlišujeme strategie učení se CJ a jiné strategie, např. strategie používání jazyka, testové strategie, které bývají Praha 13 strategiím učení, které ve výuce nemusí být dostatečně podporovány. Jádro práce s počívalo v navržení cvičení herního typu celého světa Sociální sítě umožňují vytvářet také stránky, které využívá pouze určitá skupina a ostatním uživatelům může být Hůrka č. Postup při výuce gramatiky Výsledky v grafech jsou součty výsledků ze všech tří škol. Když se podíváme na graf č. který zobrazuje,