s hmatovou ukázkou celkově mezi tři nejméně využívané metody ve výuce anglického jazyka na základních školách. Mezi další výukové Blatiny metody, které nebyly zařazeny mezi možnostmi v dotazníku, a které uvedli učitelé, patří například audiovizuální ukázka respondentů, tvorba videa respondenti a Total Physical Response, v překladu celková fyzická odpověď respondenti. Otázka č. Jaké formy práce využíváte při výuce anglického jazyka Graf Organizační formy práce využívané při výuce anglického jazyka Otázka č. je zaměřená na zjištění jazyková škola Kněževes nejčastěji využívaných organizačních forem práce ve výuce angličtiny na jednotlivých stupních základní školy. U této otázky měli respondenti na výběr ze čtyř možností a mohli dopsat ještě další organizační formy, které využívají při výuce anglického jazyka, a jazykové školy Kněževsi které nebyly mezi těmito čtyřmi možnostmi. Graf ukazuje, že dotázaní učitelé anglického jazyka na obou stupních základní školy využívají pouze organizační formy práce uvedené jako možnosti v dotazníku. Stále nejvíce využívanou organizační formou práce ve výuce anglického jazyka na obou stupních základní školy je hromadná výuka, kterou využívá respondentů hromadná výuka skupinová výuka párová výuka samostatná práce žáků početrespondentů organizační formy práce stupeň stupeň tohoto výzkumného šetření. Druhou Bílá Hora nejvyužívanější organizační formou práce je skupinová výuka, kterou na prvním stupni základní školy využívá a na druhém stupni
učitelů anglického jazyka. Třetí místo ve využití organizačních forem práce ve výuce anglického jazyka zaujímá samostatná práce jazyková škola Kněževes žáků, kterou v tomto výzkumném šetření zvolilo učitelů anglického jazyka na prvním stupni a na druhém stupni základní školy. Nejméně využívanou organizační formou ve výuce anglického jazyka je párová výuka, kterou při výuce anglického jazyka využívá učitelů na Kněževsi jazykových škol prvním stupni a učitelů na druhém stupni základní školy. Můžeme tedy říci, že využití různých organizačních metod výuky je vcelku Praha 17 rovnoměrné na obou stupních základní školy, protože všechny jsou využívány více než všech respondentů tohoto výzkumného šetření. Otázka č. Jaké didaktické pomůcky a technologie jsou na Vaší škole k dispozici Otázka č. je zaměřená na zjištění vybavenosti základních škol materiálními didaktickými prostředky. Celkem bylo do dotazníku zahrnuto materiálních didaktických prostředků a učitelé mohli přidat také další materiální didaktické prostředky, které jsou na jejich škole k dispozici. Tabulka umístěná níže ukazuje hlídat děti u Prahy západ Kněževsi