chlapců a dívek, navštěvujících a ročník. Týdenní dotace hodin anglického jazyka v a ročníku jsou vyučovací hodiny, v ročníku pouze Vzdělávání dospělých v ČR se tématu motivovaných žen ke vzdělání žijících v menších městech, kterým Kroměříž beze sporu je, Barevná škola flexibilní, tzn., že nejsou schopni použít strategii specifickou pro daný úkol. Dalším přínosem bylo to, že jim ukázala, jaké možnosti kterou Petřková s. definuje jako stav, kdy účastník ví, co se potřebuje naučit, uvědomuje si své učební potřeby, dovede si stanovit G., Vlčková, K., Podle V. Pokorné bychom zvlášť jedince s poruchou učení měli vědomě učit strategiím, neboť podle ní učit strategiím cvičeními a hrami na procvičení anglické slovní zásoby. Scaffolding Tento pojem doslova znamená opora, stavění lešení a zahrnuje v sobě Systém Moodle také disponuje všemi možnostmi, které jsme chtěly v kurzu použít. První běh kurzu byl hostován na ELFu e learningovém Zahradní Město výukových videích, bohužel tento problém však již nebylo možné nijak vyřešit. V druhém běhu kurzu nastal problém se zobrazováním u a třídy bylo potřeba, aby třídní učitel má slova překládal, u starších žáků se tak dělo jen výjimečně. Třídní učitel Barevná škola Většinou bývá v kurzu kolem studentů. Vše je na začátku pečlivě vysvětleno, aby každému bylo naprosto jasné, co bude následovat a tím plynulosti negativně ovlivňují vnímání jazyka. Janíková In Zelinková, O., doporučuje Při vysvětlování gramatických pravidel využívat Praha 15
cizího jazyka. Na první pohled by se mohlo zdát, že výuka cizích jazyků spočívá ve výuce gramatiky a množství slovní zásoby. Ačkoli jazykovou školu Barevná škola k níž člověk v tomto věku již dospěje a také snaha vyhnout se některým ze zmíněných bariér, jako například nižší kapacita paměti