problémů bez problémů Naučila jsi se na hodině nová anglická slovíčka a fráze ano ne Jak velký byl pro tebe přínos hodiny z jazykové stránky žádný malý vcelku velký poměrně velký velký Jak velký byl pro tebe přínos hodiny z výtvarné stránky žádný malý vcelku velký poměrně velký velký Který z integrovaných předmětů Aj a Vv na hodině převládal Vv spíše Vv Aj i Vv spíše Aj Aj Z nasbíraných odpovědí vyplývá, že vyučovaní žáci měli velmi dobrou znalost angličtiny. Všichni se učili anglickému jazyku a více let, v průměru jazykovými školami Nedvězí let. Více než polovina žáků se sice neučila jazyk jinde než ve škole, ale více jak polovina respondentů absolvovala zahraniční pobyt za účelem zdokonalení se v cizím jazyce. Většina žáků používá angličtinu denně a svou úroveň hodnotí jako B či B, tedy střední až Pacov vyšší pokročilost. Na dotaz, zda li získali nějaký certifikát z anglického jazyka, většina dotazovaných neodpověděla, protože zřejmě jazyková škola Nedvězí otázku přehlédli. Z poskytnutých odpovědí lze pouze odtušit, že žáci spíše certifikát nemají. Takto vysokou úroveň znalosti anglického jazyka jsem u žáků předpokládala, protože navštěvují výběrové jazykové gymnázium. Dotazníkem jsem svůj předpoklad potvrdila a upřesnila. Druhá část dotazníku reflektovala hodinu, kterou se mnou žáci absolvovali. Výsledky měly sloužit jako reflexe mé Radošovice práce a zhodnocení jazykového i obsahového přínosu CLIL hodin. Podle zaznamenaných odpovědí téměř všichni žáci rozuměli mému výkladu
a na hodině se naučili nová anglická slovíčka a fráze. Znamená to, že jsem svůj anglický projev adekvátně přizpůsobila úrovni žáků jazyková škola Nedvězí a že jsem do hodiny zařadila slovíčka a fráze, které pro žáky byly nové i přes jejich pokročilou znalost jazyka. Přínos hodiny z jazykové i obsahové stránky hodnotili žáci jako malý až vcelku velký. To přičítám rozdvojenému zaměření hodiny. Dvojí cíl hodiny plavání kojenců Prahou 10 Nedvězím