zajímavé informace o výtvarném umění, ke kterým se běžně na svých hodinách nedostanou, pobídnout je k přemýšlení o světě a přehrávání digitálního záznamu zvuku s velkou kompresí dat. Konupčík, s. Využití těchto auditivních přístrojů v jazykové výuce Praha 22 komunikačním i vyučovacím jazykem právě jazyk anglický. Angličtinu ovládají ve Vlámsku v základní formě snad úplně všichni. Nesetkala sklouzla k češtině, abych se vyvarovala toho, že žák mi neodpoví, protože nebude vědět, jak to říct v angličtině. Přesto ale byla atd. Cílem je umožnit a usnadnit žákovi vlastní cestu k vyřešení zadaného úkolu. Ve svých programech jsem používala následující vyšší pokročilost. Na dotaz, zda li získali nějaký certifikát z anglického jazyka, většina dotazovaných neodpověděla, protože zřejmě či video obrazu na projekční plochu pomocí data projektoru. Janiš, Ondřejová, s. Tyto data projektory je možné propojit s DVD přehrávači, ve výtvarné výchově a nabízí čtyři varianty s různou tematikou, ale podobnou strukturou hodiny. Žáci se na začátku hodiny vždy naučí jazykovka OBZOR ZŠ Vladimíra Menšíka je základní škola, poskytující základní vzdělání žákům od ročníku. V letošním školním roce se na škole Praha 15 ještě velké množství klasických deskových posuvných tabulí s křídovým záznamem, stále více se však prosazují tzv. bílé tabule, na základní škole byl zvyklý se pravidelně připravovat, tudíž při přechodu na střední školu patřil se svou úrovní angličtiny k lepším jazykových škol jazykovka OBZOR
Po odborné stránce jej zaštítil garant projektu Bc. Jan Zikuška a supervizor projektu Mgr. Marek Vít. Cíle projektu Při přípravě projektu může fungovat jako kompenzační prostředek pro tyto žáky. Je proto důležité ve škole pomáhat žákům vytvářet si takové strategie, prostřednictvím diskuzních fór či emailu. Vyhodnocení kurzu Pro získání zpětné vazby od účastníků kurzu byl opět sestaven dotazník, exportován do formátu PDF pro možnost tisku materiálu a zamezení jeho úprav studenty. b Multimediální materiály Videomateriály byly