Hypotéza H Inscenační metody a didaktické hry ve výuce anglického jazyka využívá větší počet učitelů na prvním než na druhém stupni jazyková škola Brandýs nad Labem základní školy. Hypotéza H Hromadná forma výuky je využívána větším počtem učitelů anglického jazyka na druhém než na prvním stupni základní školy. Hypotéza H Didaktické technologie v každé hodině anglického jazyka ve všech třídách na obou stupních základní školy Cyrilov používá více učitelů anglického jazyka do let věku. Hypotéza H Učitelé anglického jazyka na obou stupních základní školy s praxí delší než let používají ve výuce anglického jazyka více výukových metod než učitelé s kratší praxí. Hypotéza H Více učitelů Praha 20 anglického jazyka na prvním než na druhém stupni základních škol, kteří se cítí dostatečně informovaní v oblasti využití moderních didaktických technologií ve výuce, nemá zájem zúčastnit se kurzu, který by rozšířil jejich znalosti v této oblasti. Výzkumná metoda Ke Brandýse jazykovými školami zjištění dat pro empirickou část této diplomové práce byla zvolena metoda dotazníku, tedy výzkum kvantitativní, protože nejlépe odpovídá účelu a cíli tohoto šetření. Pro účely výzkumného šetření této diplomové práce byl vytvořen anonymní dotazník, který obsahuje celkem otázek. Tyto otázky jsou rozděleny do několika oddílů. Otázky v první části dotazníku zjišťují obecné informace o respondentech. Do této části tedy spadají otázky týkající se pohlaví a věku respondentů, jejich vzdělání a délky praxe ve výuce
anglického jazyka na základní škole, a také kraje, do kterého územně spadá daná základní škola. Druhá část dotazníku je zaměřena na dostupnost materiálních i nemateriálních didaktických prostředků na základních školách a také jejich využití ve výuce anglického jazyková škola Brandýs nad Labem jazyka. V poslední části dotazníku jsou kladeny otázky týkající se absolvovaných kurzů či školení o využití moderních didaktických technologií. Tyto otázky zjišťují také míru informovanosti učitelů o využití těchto technologií a jejich potřebu dalšího jazykových škol Brandýsem vzdělávání v této oblasti. V dotazníku se pak vyskytují pouze otázky uzavřené, z nichž je klíčových otázky a a dalších šest Nouzov doplňkových, na které odpovídali pouze ti učitelé, kteří absolvovali, nebo by rádi absolvovali kurz či školení týkající se moderních didaktických technologií a jejich využití ve výuce na základní škole. Byly vytvořeny dvě varianty dotazníku, jedna pro učitele anglického jazyka na prvním stupni viz Příloha č. a druhá pro učitele anglického jazyka na druhém stupni základních škol viz Příloha č. Tyto varianty se od sebe liší pouze otázkami týkajícími se vzdělání učitelů a délky jejich praxe v oboru. Výzkumný vzorek Výzkumného