jsou Kč za ohlášení živnosti při vstupu do živnostenského podnikání. Jestliže byly splněny podmínky stanové živnostenským zákonem pro ohlášení živnosti, živnostenský úřad provede zápis do živnostenského rejstříku a vydá podnikateli výpis do dnů ode dne doručení jazyková škola Náměstí Republiky ohlášení. PRAKTICKÁ ČÁST Struktura podnikatelského plánu Titulní strana, obsah Název podniku Jazyková škola PP Datum založení Sídlo podniku Brno Právní forma Sdružení OSVČ bez právní subjektivity Druh živnosti Živnost ohlašovací volná Předmět podnikání Mimoškolní Náměstí Republiky výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, lektorská činnost Základní kapitál Kč Majitelé Mgr. Michaela Pekárková, Bc. Aleš Pekárek Kontakty michaela.pekarkovaseznam.cz, tel Shrnutí Jazyková škola PP bude nabízet výuku anglického a španělského jazyka v Brně, popřípadě v přilehlém okolí. Hodláme se zaměřovat především na firemní klientelu, ale do naší nabídky zařadíme i kurzy pro veřejnost. Za svou hlavní konkurenční výhodu považujeme využívání moderních technologií při výuce, například elektronických tabletů školou jazykovou Náměstí Republiky a internetu. Ačkoli konkurence v oboru jazykového vzdělávání je relativně velká, většina jazykových škol moderní technologie Hlavní nádraží nepoužívá, v čemž spatřujeme příležitost, jak se odlišit a přitáhnout ke svým kurzům zájemce. Postupně plánujeme zavádět moderní výukové prostředky ve stále větší míře a naším cílem je, aby se lidem při vyslovení jména naší jazykové školy vybavily jazykové
kurzy ve spojení právě s moderní technologií. V prvním roce podnikání počítáme se dvěma pracovníky, kterými budou zakladatelé jazykové školy. V druhém roce přibude jeden externí lektor a ve třetím roce dva lektoři. Plánujeme postupné navyšování tržeb ze zhruba tisíc v Florenc prvním roce na asi tisíc ve třetím roce. rozpracovány metody používané pro výuku cizích jazyků. Jsou rozdělené podle toho, do kterých Můstek výukových metod patří, zda do metod klasických či aktivizujících. U každé metody jsou popsány její základní principy a cíle, role učitele a žáka a v neposlední řadě jsou uvedeny techniky a aktivity, které se při ní nejčastěji používají. Zdrojem pro popis