také do anglicky mluvících zemí cestuje nejčastěji. Co se týká celkového používání přímých a nepřímých strategií. Šetření Letná ukázalo, že studenti v průměru používají více strategií přímé než nepřímé Ke stejnému výsledku došly i Koudelková a Vlčková Z tohoto jevu je tedy patrné, že studentům považují za bližší strategie ty, které se bezprostředně týkají jazyka a věcí s ním spojených, než záležitosti spojené s jeho osobou a procesem učení, jeho plánováním a kontrolováním, apod. Průměr všech sedmi oblastí v inventáři, tedy šesti kategorií strategií učení a podpora strategií učitelem dosahuje hodnoty Tzn., že v průměru nejčastější odpovědí se vyskytovaly občasobvykle ne a někdypůl napůl. To nasvědčuje malému využívání širokého spektra popsaných strategií jazykových škol Bubenčí učení. Možné důvody mohou pramenit ze skutečnosti, že studenti často nevědí, jak se učit a ve velkém množství jim ani není pomáháno školách jazykových Bubeneč ze strany učitelů. Krokem k zefektivnění je studenty učit lépe si organizovat práci a zaznamenávat si průběh svého učení se CJ. V této oblasti dle výsledků studenti nejsou zběhlí a tuto strategii ani nepoužívají. Kdybychom se zaměřili na průměrné používání šesti skupin strategií, jak je rozdělila Oxfordová docházíme s Koudelkovou Vlčkovou a Parobkovou ke stejnému pořadí. Nejméně jsou studenty Hradčanská používané strategie afektivní, dále paměťové, sociální, metakognitivní, kognitivní a nejvíce kompenzační. Používání paměťových
strategií je v průměru Průměr používání kognitivních strategií je U kompenzačních průměr vychází na Metakognitivní Dále afektivní bubenečská pražská instalatérství