jejím cílem je mluvit stejně jako rodilá mluvčí. Překvapivé je velmi nízké procento s volbou možnosti učení se anglického jazyka za Folimanka účelem složení mezinárodní zkoušky z anglického jazyka, ačkoliv někteří studenti navštěvují přípravné kurzy k mezinárodním jazykovým zkouškám. Graf č. Graf č. Na tomto grafu je znázorněno, zda jsou studenti dostatečně motivováni k učení se anglického jazyka z hlediska nejvyššího dosaženého vzdělání. Na vodorovné ose jsou znázorněny možnosti výběru v oblasti nejvyššího dosaženého vzdělání respondentů střední odborná škola bez maturity střední odborná škola s maturitou vysoká škola. Na svislé ose jsou zobrazeny počty respondentů v jednotlivých kategoriích. Dalším cílem bylo zjistit, zda jsou studenti dostatečně motivováni k učení se anglického jazyka. Tuto otázku jsem se snažila zkoumat z několika pohledů, jako například pohlaví, věku, nejvyššího dosaženého vzdělání a Karlov dosažené úrovně znalosti anglického jazyka. Došla jsem tedy k závěru, že muži jsou patrně více k učení motivováni než ženy, což je jazykové škole Folimankou způsobeno celkově vyšším počtem respondentů mužského pohlaví. Jistý závěr je rovněž možné učinit na základě věku respondentů. Folimaky jazykové školy Lze se přesvědčit o tom, že čím jsou studenti starší, tím více jsou ke studiu anglického jazyka motivováni. K podobnému závěru jsem mohla dospět již dříve, kdy jsme zjistili, že čím jsou studenti anglického jazyka starší, tím častěji mají tendenci se věnovat učení
se angličtiny. Nejvýraznější rozdíl je možné spatřit, jestliže se zaměřím na dostatečnou motivaci podle nejvyššího dosaženého vzdělání. Podle výsledků výše uvedeného grafu je možné vidět, že vysokoškolsky vzdělaní studenti jazykových kurzů mají mnohem Zvonařka vyšší motivaci ohledně učení se anglického jazyka ve srovnání se studenty, jež svá studia zakončili střední školou s maturitou Je I.P.Pavlova nutné dodat, že vyšší motivace u lidí s vysokoškolským vzděláním se ukazuje napříč všemi otázkami tohoto dotazníkového šetření. jazykových škol Folimanku Vezmu li v potaz dostatečnou motivaci k učení se angličtiny podle dosažené úrovni anglického jazyka, zjistím, že čím vyšší úrovně znalosti studenti dosáhnou, tím více jich je dostatečně motivovaných. Pro ilustraci uvedu tyto výsledky v přiložené tabulce. Na druhou jazyková škola Folimanka stranu se nám potvrzuje, že úroveň znalosti anglického jazyka stoupá ve většině případů s vyšším dosaženým vzděláním. Proto se tedy opět dostávám k nejvyšší motivaci u vysokoškolsky vzdělaných studentů, neboť právě oni, jak již bylo řečeno, mají motivaci nejvyšší. DOSTATEČNÁ MOTIVACE PODLE DOSAŽENÉ ÚROVNĚ AJ úplný začátečník falešný začátečník mírně pokročilý středně pokročilý pokročilý Ano Ne Jak již bylo řečeno dříve, nejnižší motivaci můžeme pozorovat u falešných začátečníků, kteří, nejen že uvádí nulovou motivaci pro učení se anglického jazyka, ale také jeví o angličtinu nejmenší zájem. Jedním z možných řešení, jak jesle Prahou 2 Folimankou