Skehan, Kromě výše zmíněného seznamu strategií, Naiman in Skehan, popsal několik specifičtějších technik. Uvedeno bude pár nejběžnějších opakování nahlas, následování pravidel podle uvedení v učebnici, poslouchání TV, radia, nahrávek, udržování kontaktu s rodilým mluvčím, čtení novin, časopisů, odborných článků, komiksů, Strategie přílišného zevšeobecnění Littlewood považuje Praha 16 zevšeobecňování za základní strategie učení ve všech oblastech, nejen té jazykové. Za účelem pochopit svět, rozdělujeme předměty do Radotínu jazykových škol kategorií. Na základě těchto kategorií si vytváříme pravidla, která předpovídají, jak se ty různorodé věci budou chovat. Někdy se naše předpovědi mýlí, jednak protože dané pravidlo neplatí pro tu věc, i když jsme ho zařadili do správné kategorie. Z toho důvodu musíme k základním pravidlům přidávat výjimky. Anebo záležitost patří do jiné kategorie. Ať už aplikujeme první nebo druhý postup, školy jazykové Radotín stala se chyba kvůli přílišnému zevšeobecnění. Nyní uveďme příklad přílišného zevšeobecnění u učení se CJ. Student angličtiny se Lahovičky naučil pravidla pro tvoření množného čísla. Díky tomuto pravidlu předvídá, že plurál se tvoří přidáním s na konec podstatného jména. Pakliže se v jeho promluvě objeví We saw two mouses, jedná se o přílišné zevšeobecnění pravidla, protože mouse je jedna z výjimek. V podobném smyslu, dokud se nenaučí, že slovesa come a go leží mimo rámec všeobecného pravidla, je pravděpodobné, že bude
vytvářet tvary comed a goed. Uvedené příklady se dotýkají jak studentů angličtiny jako CJ, ale také jako prvního. We are not knowing the rules. Přílišné zevšeobecnění použití pravidla pro formování průběhových tvarů. Who can Angela sees A v tomto posledním příkladě jazyková škola Radotín vidíme názorně přílišné zevšeobecnění pravidla přidávání s za slovesem u třetí osoby čísla jednotného. Littlewood, Strategie přenosu Obě strategie, výše zmíněné přílišné zevšeobecnění i přenos, vychází ze shodného předpokladu, že student využívá toho, soukromými jeslemi Prahou 5 Radotínem